مناظر طبیعی شگفت انگیز که به دیدنش می ارزد
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
مناظر طبیعی شگفت انگیز که به دیدنش می ارزد
تاریخ : چهار شنبه 17 آذر 1395
نویسنده : RmZiRn

بر روی کره زمین مناطقی وجود دارند که دیدن آنها هوش از سر بیننده آن می برد و برای لحظاتی نفس را در سینه او حبس می کند. همگی ما دوست داریم به دیدن چنین مکان هایی رفته و از هیجان دیدن مناظر آن لذت ببریم. در ادامه و در یک سفر تصویری برای دیدن تصاویری از این شگفتی ها با ما همراه باشید.

پلی بر فراز یخچال های طبیعی داچ اشتاین در اتریش


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


بر فراز یخچال های طبیعی داچ اشتاین خواهید توانست بلندترین پل جهان را ملاحظه کنید. البته این را هم درنظر داشته باشید که علیرغم منظره زیبای این ناحیه اگر از طرفداران دیدن ارتفاعات نیستید، این مکان مقصد چندان مناسبی برای شما به شمار نمی رود.

محل تلاقی بیابان نامیب با اقیانوس اطلس


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


در بیابان نامیب در آفریقای جنوبی می توانید بلندترین و تاثیرگذارترین تپه های شن و ماسه ای جهان را شاهد باشید. زمانی که این بیابان به اقیانوس اطلس اتصال پیدا می کند، منظره ای جادویی و زیبا را شکل می دهد.

جزیره اسکای در اسکاتلند


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


جزیره اسکای اسکاتلند به دارا بودن مناظر باورنکردنی و حیات وحش آن شهرت فراوان دارد. در این مکان که به سختی هم می توان فردی را در آن یافت، تا چشم کار می کند کوه های زیبا، دژهای قدیمی و روزخانه های آبی رنگ دیده می شود.

تواِلو آپوستلز در استرالیا (The Twelve Apostles)


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


تواِلو آپوستلز، صخره هایی از سنگ آهک هستند که از میان ساحل اقیانوسی در پارک ملی "پورت کمپل" در استرالیا بیرون زده اند. این صخره ها حاصل سال ها فعالیت های زمین شناسی و تغییرات موجود در آب اقیانوس هستند.

باگان در میانمار


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


در شهر قدیمی و باستانی باگان در میانمار می توان تعداد فراوانی معبد و صومعه بودایی را یافت. سابقا بیش از ۱۰٫۰۰۰ مرکز مذهبی فعال در این منطقه وجود داشت. امروز هم در اطراف آن چیزی در حدود ۲٫۲۰۰ عبادتگاه دیده می شود. باید از این قطعه از جهان ممنون بود که با چنین زیبایی طبیعی ای توانسته چنین شکوهی را رقم بزند.

ویکتوریا پیک در هنگ کنگ


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


ویکتوریا پیک واقع در غرب هنگ کنگ منظره شگفت انگیزی را در شب رقم می زند. مشکل بتوان چنین منظره ای را در جای دیگری از کره خاکی متصور شد.

پل ماه در تایوان


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


در شهر تایپی تایوان و در پارک Dahu، این پل از پرطرفدارترین جذابیت های این منطقه است. در ساعت هایی که هوا گرگ و میش است، انعکاس نور بر روی سطح آب، مناظر و کوه های اطراف را به داخل آب منعکس کرده و منظره بسیار زیبایی را شکل می دهد.

وایت کلیف در انگلستان


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


این تپه های معروف گچی در ساحل کِنت قابل مشاهده است و از زمان های بسیار دور برای ماهیگیران به عنوان نشانه ای برای نزدیک شدن به انگلستان به شمار می رفت. به دلیل وجود همین تپه ها بود که رومن ها انگلستان را به نام آلبیون (Albion) صدا می زدند. (albus در لغت به معنای سفید است)

ترول تانگ در نروژ


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


چنین بیرون زدگی در کوه به دلیل شکسته شدن بخشی از بدنه کوه است و در ۳۵۰ متری بالای رودخانه قرار دارد. رسیدن به این مکان کار دشواری است و تنها از طریق پیاده روی ۱۲ کیلومتری می توان به آن رسید.

کوه کورکوادو در ریودژنریوی برزیل


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


بر فراز کوه کورکوادو مجسمه معروف مسیح جای گرفته است. از این منطقه می توان شکوه و زیبایی شهر ریو و نیز کوه سوگارلوآف را به خوبی شاهد بود.

ایستر آیلند


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


ایسترآیلند سرزمینی نقره ای و دورافتاده در وسط اقیانوس آرام است. منظره زیبای غروب آفتاب در میان مجسمه های سنگی معروف، شکوه و جذابیت این مکان را چند برابر می کند.

غار ملیسانی در کفالونیای یونان


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


بر اساس اسطوره های یونانی، این غار مکانی تلقی می شد که سربازان به وسیله حوریان بسیار زیبایی اغفال می شدند. اما امروزه اجباری برای رفتن به این ناحیه وجود ندارد و بازدیدکنندگان با میل شخصی خود برای دیدن آب های زیبای آبی این منطقه به آنجا می روند.

Fjallabaksleid در ایسلند


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org


این مکان که تلفظ بسیار دشواری هم دارد سفر تصویری شگفت انگیزی را برای بازدیدکنندگان آن بر فراز کوه های شمال یخچال های طبیعی Mýrdalsjökull فراهم می کند. این مناظر زیبا حاصل سال های طولانی فعالیت های آتشفشانی هستند.

کوه کلیمانجارو در تانزانیا


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


سالانه در حدود ۴۰٫۰۰۰ نفر از کوه کلیمانجارو صعود می کنند. این افراد بدون آنکه به لیدرها و راهنمایان سفر خود وابسته باشند این کار را انجام می دهند. حتی از دور دست هم می توان زبیایی این کوه را شاهد بود. مسلما زیبایی های این مناظر باورنکردنی با بالا رفتن از ارتفاعات افزایش هم پیدا می کنند.

هتل کامبرین در آلپ سوئیس


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


این هتل باشکوه در کوه های آلپ سوئیس واقع شده است. شکوه این هتل و واقع شدن آن در میان مناظر زیبای کوهستانی تصویری از داستان شاه و پریان را برای ساکنان آن فراهم می آورد.

 

   
 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: , گردشگری ایران وجهان , محیط زیست , ,
برچسب‌ها: مجله ی تصویری , گردشگری , تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا ,
مطالب مرتبط با این پست
» in Japan
» عکس های زیبا از طبیعت ژاپن
» تصاویر زیبا از ایران، طبیعت اسالم
» نگاهی به یک شایعه در خصوص کوه پردیس جم+ عکس
» دشت شقایق ییلاق کرمون اسالم +تصاویر
» بهشت سوباتان+تصاویر-1
» بهشت سوباتان+تصاویر-2
» بهشت سوباتان+تصاویر-3
» تصاویر زیبا از پارک ۷ هکتاری چمارسرا رشت
» تصاویر/ زیبایی های طبیعت گیلان
» سواحل شهر پوستیانو در جنوب کشور ایتالیا
» عکس روستاهای کلوسه، وستگان و کاهگان شهرستان فریدونشهر
» نقش رنگین کمان در آسمان ابری فریدونشهر
» تصاویر طبیعت بهاری فریدونشهر
» از اشک گل لاله واژگون برای سیاوش تا مظلومیت آن
» Showa Memorial Park-1
» کاخی که 7 شاه ایرانی را در خود جای داده است
» وقتی حیوانات هم گُر می‌گیرند
» دانلود نرم افزار مشاهده وضعیت آب و هوایی دنیا Earth Alerts 2014.1.174
» مازندران، دروازه بهشت
» زیبایی‌های ایران: هتل صخره‌ای کندوان
» آلبوم تصویری: جنگل دو هزار و سه هزار
» برندگان مسابقه بین المللی عکاسی حیات وحش
» خلاقیت شگفت انگیز یک هنرمند «چشم انداز صحرا»
» نقاشی سه بعدی، در بستر ساحل
» عکس‌های بارانی
» مناظر دیدنی! (عکس)
» زندگی زیبای عشایر اسفراین در مناطق پاکتل
» Amazing Photos of Nature - 32
» تصاویر زیبای دریاچه گهر
» ۱۲ دریاچه زیبا در ایران
» منتخبی از نشنال جئوگرافیک(عکس)
» لامپ‌های نمایشگر آلودگی+تصاویر
» تصاویـر شهر آستـانه پایتـخت کشور قزاقـستان
» تصاویـر شهر آستـانه پایتـخت کشور قزاقـستان-2
» تصاویـر شهر آستـانه پایتـخت کشور قزاقـستان-3
» تصاویر ترسناک از خون‌آشام‌ های واقعی+14
» سامانه آبی منحصر بفرد کرالا در هندوستان + تصاویر
» عکسهایی حیرت انگیز از طرح های بدن مارها
» تصاویر شگفت انگیز از پرندگان کوچک/عکس
» دوستی عجیب یک پیتون خطرناک و یک قورباغه/عکس
» تغییر رنگ و ویرایش عکس با نرم افزار AKVIS Coloriage
» Flickr Blog
» Flickr Blog-2
» کشت مروارید به منزله یک محصول
» تصاویر منحصر بفرد از قطب شمال
» تهران به روایت عکاس امریکایی + تصاویر
» قسمت اول-ميگن پاييز كانادا قشنگه .
» Some Interesting Photos - 12
» منـاظر فـوق العاده از طبیعت زیبـا و دیـدنی1

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409